تولید پودر گرانول شکلات

تولید پودر گرانول شکلات همراه کاپوچینو با برند برکامان به صورت فله از 1 تا 20 کیلویی قابل فروش با قیمتی کاملا مناسب جهت استفاده تولید کنندگان کاپوچینو فراهم شد.
گرانول شکلات یا همان کاکائو محصولی با عطر طعم بسیار عالی و ظاهری گرانولی مخصوص ساشه های نیم گرمی همراه کاپوچینو است که خط تولید ان با برند برکامان اغاز به کار کرد.

گرانول شکلات

 گرانول شکلات

گرانول شکلات به 2 صورت در کارخانه ما تولید می شود و استفاده از ظرفیت خالی کارخانه هم برای مشتریان فراهم است.

  1. به صورت ساشه نیم تا 8 گرمی پر می شود البته با برند خودمان و یا بدون برند و دوم با توجه به درخواست ظرفیت خالی با نام برند شما هم اماده انجام هستیم.
  2. به صورت فله با سفارش قبلی از 1 تا 20 کیلوگرم برای شما بسته بندی خواهیم کرد.

مرکز فروش پودر کاکائو

 فروش پودر کاکائو

برای تولید گرانول شکلات مهمترین مواد اولیه ای که نیاز است پودر کاکائو 10 – 12 است البته این نوع محصول دارای برندهای مختلف با کیفیت های گوناگون است که ما در این مرکز تولید گرانول انواع پودر کاکائو مورد نیاز مشتریان رو هم به صورت عمده فروش خواهیم رساند.
تامین پودر کاکائو الکالایز و نچرال به صورت مستقیم از ابنارهای محل واردات که در تهران قرار دارند از مهترین فعالیت های مجموعه برکامان است.

کاپوچینو با گرانول فله

کاپوچینو با گرانول

کاپوچینو یکی از خوشمزه ترین و زیباترین قهوه های پودری است که همراه با گرانول کاکائو از ان استفاده می شود و از ان دسته از نوشیدنی های گرم تقریبا قیمت بالا است که به صورت فله و ساشه تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
کاپوچینو به دلیل فومری که در تولید از ان استفاده می شود هنگام مصرف فوم و به اصطلاح کف بسیار خوبی دارد که با تزیین گرانول روی کف زیبایی و طعم و عطر بسیار مطلوبی به خود می گیرد.
برای بسته بندی نوع فله کاپوچینو به همراه گرانول را به شما پیشنهاد می دهیم که یا خود تولید کنید و یا اینکه از ظرفیت خالی تولید قهوه کارخانه ما استفاده کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما