قیمت نبات چوبی طعم دار

یکی از چاشنی هایی که در فرهنگ ما به جای شکر استفاده می شود، نبات چوبی طعم دار یا روکش دارچینی است که علاوه بر خاصیت شیرین کنندگی، خواص درمانی زیادی نیز دارد.

هر ساله حجم زیادی نبات با طعم های مختلف در ایران تولید می شود و بخشی از این محصول به کشورهای دیگر صادر می شود. یکی از خواصی که بیشتر افراد در مورد این موضوع می دانند این است که با وجود طبع گرم آن برای درد دل بسیار مفید است.

از تاریخچه مصرف باید اشاره کنیم که برای اولین بار در ایران و نیمه هندوستان مردم از این شیرین کننده به عنوان درمان برخی از بیماری ها استفاده کردند.

نبات چوبی طعم دار

امروزه با توجه به تنوع ذائقه مردم نبات چوبی طعم دار تولید می کنند تا هرکسی با توجه به مزاج خود این شیرین کننده را مصرف کند.

در واقع نبات ها به دسته هایی تقسیم می شوند که شامل نبات سفید، نبات زعفرانی و زرد رنگ و نبات های رنگی و طعم دار می شود.

از نبات چوبی ساده یا طعم دار و رنگی برای پذیرایی از مهمانان و کارمندان استفاده می شود و امروزه بیشتر مردم نسبت به آب نبات چوبی با چای شکر کمتری مصرف می کنند.

نبات چوبی دارچینی

نوع دیگری از آب نبات که با چای مصرف می شود چوب دارچین است، چون دارچین خواص زیادی دارد، چوب دارچین یکی از پرمصرف ترین انواع نبات است.

هر محصولی باید در مکانی طبق اصول و قواعد خود نگهداری شود تا خاصیت و آسیبی به آن نرسد، برای نگهداری نبات چوبی باید این محصول را در دمای زیر 20 درجه سانتیگراد نگهداری کنید از آنجایی که نبات با گرما سازگار است، نباید در زمستان زمانی که اتاق گرم است، نبات را در همان هوای گرم نگه دارید.

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم انواع نبات با طعم های متضاد تولید می شود که برای تولید نبات های سرپوشیده می توان به نوع زعفرانی آن اشاره کرد که به دلیل طعم زعفرانی که دارد طعم دهان را تغییر می دهد.

در خرید آب نبات باید بسیار دقت کرد، زیرا در بازار با جوهر زعفران رنگ می شود که مصرف آن سرطان زا است، بنابراین  نبات هم فواید دارد و هم ضرر.

نبات چوبی با کیفیت با طعم زعفران را می توانید از ما خریداری کنید و مطمئن باشید که آب نبات زعفرانی با طعم اصیل زعفران تولید می شود.

نبات چوبی روکش دار

یکی از محصولاتی که بسیار محبوب است نبات چوبی سرپوشیده است.

نبات چوبی روکش داربه صورت تکی با نایلون ضخیم در سایزهای مختلف و با طعم های متنوع در بسته بندی های 5 و 7 کیلوگرمی تولید و به فروش می رسد.

برای بسته بندی نبات چوبی کاوردار بسته بندی توسط دستگاه های پیشرفته و بدون دخالت نیرو انجام می شود که یکی از مزایای آن محافظت در برابر آلودگی های محیطی و باکتریایی است که یکی از نگرانی های بهداشتی را برطرف می کند.

 

نبات چوبی روکش دار

نبات چوبی کاوردار

یکی از محصولاتی که به جای شکر استفاده می شود نبات چوبی لوکس است که بیشترین تولید را برای مصرف کنندگان دارد.

نبات چوبی گیاهی در طعم های مختلف مانند گل گاو زبان که خاصیت آرامش بخشی دارد، خون را تصفیه می کند و ادرار آور است. طعم دیگر آب نبات چای ترش است که فشار خون را کاهش می دهد، کلسترول را تنظیم می کند و خون را تصفیه می کند.

اگر هر روز نبات های گیاهی را با چای بخورید، تغییرات زیادی در بدن شما ایجاد می شود و یکی از این تغییرات خواب آلودگی را برطرف می کند که می توانید قبل از رانندگی مسافت طولانی آن را بخورید.

نبات چوبی گیاهی

نبات گیاهی به دلیل تنوع محصول از قیمت بالاتری نسبت به  نبات ساده برخوردار است که در طعم های مختلف تولید می شود و باعث افزایش خواص  نبات چوبی می شود.

برای تولید هر محصولی با توجه به مواد به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود. قیمت  نبات گیاهی با توجه به وزن و طعم گیاه به کار رفته در آن تعیین شده و در بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود.

قیمت نبات چوبی گیاهی

هر محصول در انواع مختلفی تولید می شود که یک نبات چوبی کریستالی را با کریستال های شفاف به هم چسبیده تشکیل می دهد.

معمولا بسته بندی تک نبات محصولی خاص و طرفداران زیادی است که در وزن و بسته بندی شیک و بهداشتی تولید و در بازار ایران و جهان عرضه می شود.

نبات چوبی کریستال

با توجه به اینکه حال و هوای افراد بسیار تغییر کرده است، نبات چوبی و دارچینی نیز در بازار تولید و به فروش می رسد که دارای خواص فراوانی است که می توان از آن برای تسکین درد معده و ضد نفخ، تقویت کننده، درمان ریه، تپش قلب استفاده کرد، درمان کمردرد و نواحی شکم نشان داده شده است.

گیاه را در مکان های گرم نگهداری نکنید تا کریستال های شفاف آن از بین نرود.

 

نبات چوبی کریستال

نبات چوبی ذرت

یکی دیگر از محصولاتی که ما تولید می کنیم  نبات چوبی ذرت است که به این دلیل است که ذرت دارای خواص بسیار بالایی است، نبات چوبی از نظر تب سنتی دارای خواص فراوانی است که طبع آن گرم بوده و برای افراد سردسیر بسیار مفید است.

چوب نبات سلولزی

یکی دیگر از محصولاتی که با تکنولوژی پیشرفته تولید می شود آب نبات سلولزی است که برای تولیدکنندگان تولید می کنیم، به منظور تولید  نبات با کیفیت بالا، فرآیند تولید این محصول را با کادری مجرب انجام می دهیم.

با توجه به اینکه مصرف کنندگان با هر سلیقه ای طرفداران دارند، انواع نبات را تولید می کنیم.

مجموعه ما انواع نبات چوبی با طعم های متنوع را تولید می کند، می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و این محصول را در بسته بندی باکیفیت و کاملا سالم در بسته بندی های متنوع از طریق این سایت خریداری نمایید.

  • تبلیغات:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما