خرید نبات چوبی به صورت مستقیم از کارخانه در حجم های عمده و سایز های مختلف

نبات یکی از محصولاتی است که از گذشته تاکنون جایگاه خوبی در بین خانواده های ایرانی باز کرده است و هیچ خانه ای بدون نبات از هر نوع وجود ندارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شاید یکی از دلایل اصلی و مهم، خواص درمانی این محصول با پیشینه ای کهن و تاریخی باشد که باعث می شود هر ایرانی در محیط خانه به آن احساس نیاز کند و در کنار نوشیدنی های گرم مانند چای از آن استفاده کند.

همانطور که قبلا گفتیم آب نبات به اشکال مختلف توسط کارخانه ها یا کارگاه ها تولید می شود که آب نبات یکی از انواع مختلف آن است.

نبات چوبی نوع جدیدی از نبات است که از چوب ساخته می شود.

یکی از دلایل استفاده از چوب در تولید این نوع نبات، سهولت و راحتی استفاده از این نوع نبات است.

گاهی اوقات تولیدکنندگان نبات چوبی ممکن است از نی های پلاستیکی به جای نی های چوبی استفاده کنند تا هزینه های تولید خود را کاهش دهند.

پیشنهاد ما به خریداران نبات چوبی این است که به جای نی های پلاستیکی از نبات چوبی با نی چوبی استفاده کنند زیرا چوب یک ماده طبیعی و غیر شیمیایی است.

نبات چوبی در بازار آب نبات طرفداران زیادی دارد و حجم سفارش خرید این محصول از سوی خریداران شیرینی بسیار بالاست.

علاوه بر محصولات دیگری که به مشتریان می فروشند، بسیاری از کسب و کارها آبنبات چوبی دارند که هم به صورت فله و هم بسته بندی شده است.

افرادی که می خواهند نبات چوبی را عمده فروشی کنند مستقیماً آن را از کارخانه خریداری می کنند.

بنابراین برای آنها یک اصل است که هیچ واسطه ای در این رابطه وجود نداشته باشد تا نبات چوبی را با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

میزان سفارشی که عمده فروشان نبات از کارخانه های بزرگ آبنبات دارند و از آنها می خواهند به صورت تناژ است.

این تخفیفات با اعطای نمایندگی نیز می تواند چشمگیر باشد و حاشیه سود مناسبی را برای خریداران نبات چوبی ایجاد کند که البته شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که افراد باید در قرارداد با ما به آن متعهد باشند و به آن پایبند باشند، بین آنها یعنی کارخانه (که فروشنده است) و خریدار نبات چوبی تعیین می شود.

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم که نبات چوبی شاخه ای در سایزهای مختلف تولید می شود، آب نبات چوبی دارای سایزهای متفاوتی است که می توان به آنها نبات چوبی فنجانی (سایز کوچک)، نبات چوبی شیشه ای (سایز متوسط) و نبات چوبی شیشه ای (سایز بزرگ) اشاره کرد.

هر سایز از  نبات های ذکر شده خریداران و مشتریان خاص خود را دارد که بر اساس نیاز خود آن را از کارخانه یا بازار نبات خریداری می کنند.

نکته ای که در مورد سایزهای نبات چوبی وجود دارد این است که هرچه سایز نبات چوبی کوچکتر باشد قیمت آن بیشتر می شود و هر چه سایز آب نبات چوبی بزرگتر باشد قیمت آن کمتر می شود.

 

یعنی قیمت نبات بزرگ از قیمت آب نبات شیشه ای کوچک بیشتر است.

تولید نبات جزء لاینفک و جدایی ناپذیر کارخانجات و کارگاه های تولید نبات است و در کنار مدل های مختلف نباتی که تولید می کنند، نبات نیز سهم مشخصی در تولید روزانه این مجموعه ها دارد.

نبات چوبی با سطوح کیفی مختلف توسط کارخانه های تولید نبات تولید می شود که هر چه مواد اولیه استفاده شده در آن کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت نبات نیز افزایش می یابد.

نبات چوبی هم به صورت عمده و هم بسته بندی شده با برندها و قیمت های مختلف در بازار آبنبات وجود دارد که خریداران با توجه به نیاز و خواسته خود آن را خریداری می کنند.

آبنبات نبات در رنگ ها و طعم های مختلف مانند آب نبات سفید، آب نبات زعفرانی که انواع مختلفی دارند و آب نبات در طعم ها و رنگ های متنوع ساخته و به خریداران شیرینی عرضه می شود.

پخش نبات چوبی

شرکت پخش ما در شهرهای مختلف از جمله بندرعباس، هرمزگان، تهران، مشهد، بوشهر، تبریز، ارومیه، اراک، فارس، اصفهان و سایر شهرها توزیع و عرضه آبنبات چوبی را با رعایت تمامی استانداردها پخش و این محصولات چوبی را توزیع می کند.

در اندازه های بزرگ کسب و کارهای متوسط ​​و کوچک درآمد خوبی برای توزیع کنندگان ایجاد می کنند و همچنین مشتریان می توانند به راحتی در هر مغازه ای و با توجه به بودجه و نیاز خود به آب نبات های طعم دار و ساده به شکل دارچین و زعفران دسترسی داشته باشند.

توزیع آب نبات چوبی در کشورها و شهرهای مختلف ایران به درستی انجام شده است، کارخانه تولیدی کار تهیه آبنبات چوبی را در تمامی نقاط انجام داده و نیاز آنها را برطرف می کند و طعم های مختلفی در هر کدام ایجاد شده که باعث افزایش فروش آنها شده است و حتی می توانید آبنبات چوبی را کیلویی بدون بسته بندی و کاملا تازه و سالم خریداری کنید و مشکلی برای سلامتی ندارند.

نبات چوبی با کیفیت و فوق العاده در بسته بندی خاص و ویژه وجود دارد که مشتریان مختلف در اروپا، آفریقا و خاورمیانه به دنبال نبات چوبی تولید شده ایرانی در مدل های چوبی با طعم زعفران و دارچین هستند.

 

پخش نبات چوبی

بیشترین صادرات نبات های شیرین با طعم  مختلف در رنگ های متنوع برای مشتریان داخلی و خارجی به دنبال داشته است و به طور معمولی فروخته می شوند.

بسیاری از مشتریان به دنبال آب نبات های چوبی زرد و قهوه ای خوشمزه هستند زیرا طعم زعفران و دارچین بسیار عالی و مرغوبی دارند که در چای فوق العاده  عالی است و مشتریان از مقادیری برای آشپزخانه و رستوران، کافه و قهوه خانه خود استفاده می کنند.

بسیاری از نبات چوبی سفارش می دهند که سالم و تازه در جعبه های پلاستیکی و کاغذی برایشان ارسال می شود که تعداد آنها در این بسته بندی ها در بسته های 6 تایی و 12 تایی یا حتی بیشتر در کارخانه متفاوت است تهیه و تولید می شود که نبات خاص و لوکسی هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند و از بهترین و عالی ترین و فاخرترین مواد و زعفران های گران قیمتی هستند که به دلیل این گیاه ایده آل و گران قیمت تهیه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما