قیمت نبات زعفرانی 700 گرمی به صورت عمده و کیلویی در بازار

گیاه زعفران 700 گرمی یکی از محصولاتی است که به صورت عمده و کیلویی در بازار موجود است و سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد.

نبات زعفرانی قبل از خرید باید بررسی شود تا مشخص شود که آیا به صورت کیلو و 700 گرمی است.

در تولید این شیرین کننده خاص در ایران از زعفران استفاده شده است و این گیاه شاخه ای است که در فرهنگ ایرانی با چای مصرف می شود و در بین ایرانیان رواج دارد و برای درمان دل درد و ناراحتی معده استفاده می شود.

نبات در واقع محلول اشباع شده قند است که در دمای معینی به روش سنتی یا صنعتی تولید می شود و نبات در درمان سردی معده و رفع نفخ معده، درد و ناراحتی معده موثر است، کپک های نبات به اشکال مختلف ارائه می شود.

 

از حرارت برای تسریع در تبلور قندها استفاده می شود و وقتی حل شد در ظرفی که دور آن با گذاشتن نخی در محلول شکر تشکیل شده ریخته می شود و به شکل گیری آب نبات جامد کمک می کند.

این گیاه جزء طب سنتی ایران است و در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در طب سنتی ایران و چین نیز از آن نام برده شده است.

این یک محصول بسیار مفید و یک انتخاب غذایی عالی برای هتل ها، قهوه خانه ها، رستوران ها، هواپیماها، قطارها و اتوبوس ها، تورها و مهمانی ها است.

هر بسته حاوی چند گرم نبات زعفرانی با کریستال های شفاف زیبا از شکر بسیار خالص و زعفران مرغوب می باشد و این محصول در بسته بندی های مختلف با وزن های مشخص تولید و بسته بندی می شود.

قیمت نبات زعفرانی به صورت عمده و کیلویی

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص اصالت و قیمت مناسب گیاه زعفران به صورت عمده و کیلویی در بازار این است که آیا شاخه های نازک زعفران را قرمز می بینید یا اینکه رنگ زرد داخل لیوان می نشیند.

تاریخچه نبات زعفرانی به گذشته های دور در آسیا و خاورمیانه برمی گردد، زمانی که برای اولین بار در چای حل شد، اما امروزه اغلب در قهوه، شیر، آب و هر نوشیدنی گرم دیگری که ممکن است به شکر کمی نیاز داشته باشد استفاده می شود.

طبیعت نبات گرم است و افرادی که فست فود می خورند برای تعادل در مخلوط باید از نبات بهره مند شوند و نبات نیز با نخ های زعفران که کریستال ها را به هم متصل می کند بسیار زیبا است.

نبات 700 گرمی از زعفران با درجه خلوص بالا تهیه می شود و در برخی مدل ها به جای نخ از چوب برای تشکیل کریستال استفاده می شود که می توانید آن را در چای فرو کنید تا حل شود و سپس میل کنید.

قیمت نبات زعفرانی به صورت عمده و کیلویی

شیرینی آشپزی در اصفهان درست می شود که سوغات آن شهر است و به نوشیدنی ها اضافه می شود و این نبات زرد با طعم و عطر زعفران است.

این گیاه به طور سنتی برای اثرات درمانی آن مورد استفاده قرار می گرفته است و به چند مورد از فواید آن می توان به تسکین درد معده، کاهش سرفه، کاهش بی خوابی و کمک به پاکسازی گلو اشاره کرد.

زمانی که زعفران به نبات اضافه می شود، رنگ آن افزایش می یابد و باعث شادابی آن می شود و در کشورهای خاورمیانه اغلب در برخی مجالس از نبات زعفران به عنوان نوشیدنی تزئینی استفاده می شود.

به طور کلی  نبات به صورت بسته بندی موجود است یا به صورت عمده در بازار موجود است یا بسته بندی های معمولی حاوی چند نبات زعفرانی رنگ روی چوب موجود است.

نبات ها مواد اعتیادآور ندارند و به سرعت در نوشیدنی های گرم مانند چای سیاه، چای سبز و … حل می شوند.

این گیاه در برابر نفخ و یبوست موثر است و اگر آن را بسوزانید به ماده ای سیاه و قهوه ای رنگ با طعم تلخ تبدیل می شود که برای درمان اسهال و سرفه بسیار مفید است.

نبات به دلیل میزان بالای ساکارز به سرعت جذب بدن می شود و همچنین سرفه را متوقف می کند و درد قفسه سینه را تسکین می دهد.

یکی از فواید زعفران رفع خواب آلودگی به خصوص هنگام رانندگی است، بنابراین برای کاهش خستگی و خواب آلودگی، نوشیدن یک فنجان چای سیاه همراه با نبات زعفرانی قبل از رانندگی توصیه می شود.

یکی از فواید مهم گیاه زعفران جلوگیری از ترشح بزاق بخصوص برای افرادی است که بزاق آنها در خواب جاری می شود و استفاده از انواع سنگی به عنوان محلول مناسب برای بزاق توصیه می شود.

برای بهبود زوال عقل، مصرف یک یا دو فنجان آب گرم یا چای سیاه همراه با نبات زعفرانی در طول روز توصیه می‌شود.

قیمت نبات زعفرانی 700 گرمی

با توجه به وجود تولیدات متنوع در کشور، خرید 700 گرم زعفران از مراکز معتبر قابل انجام است تا کیفیت بالایی داشته باشد.

همانطور که گفته شد زعفران گرانترین ادویه موجود در بازار است و این گل ابتدا در یونان کشت شد و سپس در ایران، اسپانیا، هند و … کشت و برداشت شد، البته تفاوت زیادی بین زعفران ایرانی و زعفران اسپانیایی وجود دارد و آن بهترین زعفران تولید شده در ایران است که در دنیا توزیع می شود.

قیمت نبات زعفرانی 700 گرمی

کیفیت زعفران به نحوه کاشت، مراقبت و انتخاب آن بستگی دارد و اکثر کشورهایی که زعفران می کارند در مناطق بیابانی و گرم این کار را انجام می دهند و ممکن است از روش های مدرن برای برداشت زعفران استفاده کنند .

با توجه به افزایش غذاهای آماده و فست فود بسیاری از افراد دچار مشکلات گوارشی می شوند و هر روز به دلیل سردی بدن بیماری های زیادی در افراد ایجاد می شود پس بهتر است همه افراد خانواده از نبات استفاده کنند، بعد از هر وعده غذایی برای داشتن اندامی سالم و شاداب می توانید از نبات زعفرانی استفاده کنید.

برای خرید نبات زعفرانی 700 گرمی می توانید از طریق مجموعه خرید کنید که به دلیل کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد و به تمام شهرهای ایران ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما