پایدار کننده کف کاپوچینو 10 کیلویی

پایدار کننده کف کاپوچینو محصولی است که در تولید کاپوچینو برای تقویت فوم و یا همان کف استفاده می شود.
این محصول تولید ایران است و در کیسه های 5 کیلوگرمی، 10 و 20 کیلویی برای مشتریان ارسال می شود البته استفاده پایدار کننده نه تنها محصول را با کیفیت می کند بلکه استفاده از ان در فرمول از نظر اقتصادی بسیار اهمیت دارد.

پایدار کننده کف کاپوچینو

پایدار کننده کف

پایدار کننده کف کاپوچینو محصولی است که کاملا تجربی تولید شده است و بسیاری از تولید کنندگان کاپوچینو اعتقادی به استفاده این محصول ندارند و ترجیح می دهند از فومر بیشتری در فرمول محصول خود استفاده کنند.
برای تولید پودر کاپوچینو استفاده از مواد اولیه مرغوب بسیار ارزشمند است اما چگونگی استفاده و میزان درصد این مواد اولیه مهم تر است و منظور این مطلب را هم در استفاده از محصولات متفاوت در بازار متوجه خواهید شد.

درصد استفاده پایدارکننده کف

درصد استفاده پایدارکننده

میزان درصد هر نوع ( فومر، کریمر، مالتو دکسترین، قهوه فوری، شکر و در نهایت پایدار کننده ) مواد اولیه ای در تولید کاپوچینو از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه فوم و یا در اصطلاح کف این محصول هم در زمان مصرف بسیار اهمیت دارد، ما با فروش پایدار کننده کف کاپوچینو و میزان درصد قابل استفاده در ان به شما خواهیم گفت.
البته با توجه به استفاده پایدار کننده کف میزان مصرف فومر بسیار کاهش خواهد داشت ضمن اینکه کف بسیار جذابی با ماندگاری بیشتر از قبل را خواهید داشت.

فروش فومر کاپوچینو

فروش فومر کاپوچینو

فروش فومر کاپوچینو با توجه به برندهای متفاوت در بازار در قالب کیسه های 10 کیلوگرمی انجام می شود البته همانطور که ذکر شد برندهای متفاوت بنابراین استفاده از نوع مرغوب با قیمت مناسب می تواند کمک بسیار زیادی برای کیفیت و قیمت نهایی محصول داشته باشد، ذکر این مطلب ضروری است که میزان سفارش در خرید نقش تعیین کننده در قیمت محصول دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما